söndag 5 juli 2015

Läs-a-lot sommar 2015!!!!

Hittade detta på bokbloggar när jag kollade runt, perfekt! Nellons bokblogg skriver om Läs-a-lot mellan den 6-12 juli. Då är det meningen att man ska läsa istället för att göra annat tidstjuveri, som att se på tv eller kolla faceook. Temat är "Böcker man velat läsa länge" vilket är perfekt, det finns nog högar av böcker man vill läsa i alla bokmalars hem :)

Jag jobbar hela juli, så jag kommer inte att hinna med så mycket läsning denna vecka som jag hade velat. Men ett par böcker borde jag hinna med (om jag inte väljer De första tolv ;)

Min läsa hög just nu, får se hur mycket jag hinner med och om det blir någon annan bok som får plats i stället. Står på kö på ett par böcker på biblioteket och kommer de så ska jag läsa dem först. Realistiskt mål är nog tre böcker om jag får mycket lästid och lugn och ro efter jobbet.

Läser Källan just nu, resten på kö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar